Welkom op Crijns Society!

Welkom op Crijns Society! De Crijnsschool ligt in Nuenen-Zuid en biedt uit deze én omringende wijken onderwijs aan leerlingen van 4 t/m 12 jaar.

*Groep 5 t/m 8 zitten momenteel aan het maximaal aantal leerlingen. Helaas hebben wij geen plek meer voor nieuwe leerlingen in deze groepen.

Naar school bij Crijns Society

Ons team zal er alles aan doen om er voor elk kind een fijn en leerzaam schooljaar van te maken. We vinden het belangrijk dat elk kind met veel plezier én veelzijdig leert. Dit doen we met een sterk team met enthousiaste leerkrachten en begeleiders, een modern resultaatgericht onderwijsprogramma én ruimte voor beweging, creativiteit en sfeer!

De opdracht van iedere school is goed onderwijs te verzorgen. Daar staan ook wij natuurlijk garant voor. Maar er is meer! Wij willen dat de school een plaats is waar de leerlingen zich thuis voelen.

Wij proberen met ons aanbod te prikkelen om zo de betrokkenheid te verhogen. Hoe we dit doen is terug te lezen in ons Crijnsconcept. Hierin geven we kinderen zoveel als mogelijk ruimte en leert het kind veel samen (coöperatief) in een uitdagende leeromgeving.

Een goede communicatie tussen ouders en school is belangrijk.
Samen zijn wij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van uw kind. Er is altijd gelegenheid voor een gesprek. Aarzel niet om uw vragen te stellen. Onze leerkrachten zullen u als ouders, uiteraard ook benaderen om de ontwikkeling van uw kind te bespreken

In alle groepen gebruiken wij dagelijks coöperatieve werkvormen gebaseerd op het gedachtengoed van Spencer Kagan.

´Hoe ben jij knap´? Wij maken gebruik van meervoudige intelligentie. Ieder kind is slim en knap op zijn eigen manier.

Wij hebben een vakleerkracht Muziek!

Wij zien het als belangrijke taak om een bijdrage te leveren aan de vorming van de persoonlijkheid van de leerling. Dit doen wij middels kindgesprekken, de socio-kring, dramalessen, zelfreflectie en feedback.

Veel, veelzijdig en met veel plezier leren